miercuri

Cumpara-ma cu o cafea





-Uhm,Buna
-Buna ziua,cu ce va pot ajuta?Va iau comanda acum?
-Mmm da,cred ca da,vreau,defapt imi doresc,o dragoste adevarata,o iubire pura care sa tina o
o vesnicie
-Imi pare rau,nu avem asa ceva pe stoc,nu pe un termen atat de lung,garantia noastra tine maxim
cativa ani.
-Dar... pe brosura scria ca aveti,era chiar oferta speciala
-Ah,da,dar nu ati cititce scria jos,mic cu steluta deasupra,uitati:"Nu garantam dragostea
adevarata si nici iubirea pura si sincera,doar sentimentul ca va fi asa.Nu ne asumam raspunderea
pe o perioada mai mare de 3 saptamani,garantia asigura doar obisnuinta pana la terminarea terme-
nului."Vedeti?
-Nu vazusem asta,am fost orbit de coloritul reclamei si de frumusetea promisiunilor,am uitat ca
fiecare contract are si note de subsol.Si,uhm,nu stiti unde as putea gasii asa ceva?
-Imi pare rau dar asta nu se mai fabrica demult,putem sa-ti oferim aventuri pentru orice anotimp,
sunt foarte frumoase cat dureaza dar au un defect de soft care lasa multe in urma si sterge multe date pentru relatii viitoare,lasa puncte negre si spatii necompletate.Sau,cu noul plan
tarifar la abonamente,ai si extraoptiuni diverse si minute internationale.
-Nu multumesc,incerc sa imi construiesc chiar eu,
-Nu cred ca veti reusi,am incercat si eu,de multe ori,si nu am mai ramas cu nimic,decat un vid.
-Nu vrei sa incercam impreuna?ai ochii frumosi,
-Cumpara-ma cu o cafea

Niciun comentariu: