joi

tot ce vreau


vreau..in momentul asta vreau o masina daa o masina ...imi revine in amintire bmw-ul meu al meu ! nimeni nu s-a putut considera proprietarul de drept al masinii aleiamai mult decat mine..o iubeam si simteam in caroseria ei ..in mirosul ei specific ca si ea ma iubea..exista conexiunea ,o simteam in toate madularele ..culoarea ei albastra imi infierbanta sangele in minevolanul atat de bine conturat in duritatea lui imi acapara fiinta singurul lucru care statea intre noi era o bucata de fier si una de plastic dur care ne interzicea ca pana la 18 ani sa fim impreuna..i-am jurat iubirea eterna ..i-am promis ca o sa am grija de ea si ca o sa o inoiesc cand voi strange bani..nu conta ne iubeam si in saracia noastra ..anticipam clipelece urma sa le petrecem impreuna in drum spre vama ..cutiile de bere lasate pe bancheta din spate..o amintire,un suras,un tipat de bucurieo fericire perpetua..urma sa ne petrecem zilele ploioase impreuna si sa ascultam muzica buna pana dimineata....dar pe drum lumea a intervenit intre noi..si-a gasit pe altcineva sa o iubeasca..mi-a zis ca nu poate sa ma mai astepte..ii trebuie ceva mai matur si mai stabil ..dar mi-a zis ca poate ne vom intalni din nou..cine stie?! ideea e ca nu am incetat niciodata sa te iubesc:)

Niciun comentariu: