miercuri

it's all the same..

http://www.youtube.com/watch?v=8HH7QZiB6W4
nu am chef azi ...melodie care imi defineste starea de azi ..chiar nu am chef nu am putere nu am nu am nimic azi ,vreau sa fiu doar eu cu mine dar nu am loc de altii stiu suna cam egoist dar chiar nu mai vreau sa aud problemele altora,discutiile lungi si aberante ..azi i don't give a fuck .E asa de mult ceea ce imi doresc?chiar nu se poate o zi sa mi se asculte si mie cacaturile pe care le consider probleme doar atat si sa nu mi se arate ca altii au probleme mai mari?! stiu ca au si ma deranjeaza si pe mine dar vreau sa ma plang ..nu ma astept la compasiune sau chestii de genu vreau doar sa fiu ascultata ..poti nici sa nu ma asculti sau sa gandesti la ceea ce iti spun da taci odata din gura aia si asculta-ma! nu muri ..din pacate ..daca te mai aud o singura data sabinoo cu cacaturile tale cu gaura neagra eu personal vin si iti creez o gaura neagra in "ass" ca sa fii macar sigura de o chestie.acum va cer doar:TACETI DRQ DIN GURA!!!!

Niciun comentariu: